هیرفیلر و درمان ریزش مو

0
168338
هیرفیلر
هیرفیلر

هیرفیلر  یک درمان تزریقی جدید برای مقابله با ریزش مو است که بر پایه 7 پپتید بیومیمتیک، اسید هیالورونیک و ویتامین ها است که پس از مدت ها تحقیق در دسترس قرار گرفته است. یکی از ویژگی های ریزش مو که در اشکال مختلف آلوپسی مشاهده می‌شود، مدت کوتاه آناژن، به ویژه مرحله رشد مو است. این مرحله در شرایط آلوپسی بسیار کوتاه است و در نتیجه رشد ناقص و چرخه زندگی کوتاه یک مو ایجاد می‌شود. به این ترتیب درمان هیرفیلر  مطرح شد که فاز آناژن مو را گسترش می‌دهد.

هیرفیلر چیست؟

این روش یک درمان تزریقی برای تقویت مو است. هیرفیلر  یک فرمول خاص حاوی چندین ماده فعال است که در پوست سر تزریق می‌شود، به ریشه مو نفوذ می‌کند، فعالیت فولیکول های مو را حفظ می‌کند و باعث رشد مجدد مو می‌شود. هیرفیلر  حاوی مجموعه‌ای از پپتیدهای بیومیمتیک و اسید هیالورونیک به عنوان مواد فعالی است که گردش خون را در پوست سر تقویت می‌‎کند و فولیکول‌های مو را جوان می‌کند. علاوه بر این، حاوی آنزیم‌ها، فاکتورهای رشد، مواد معدنی و ویتامین‌ها است. عملکرد مشترک آن‌ها باعث افزایش رشد مو و البته تعلیق ریزش مو می‌شود. به طور خاص، اسید هیالورونیک فولیکول‌های مو را هیدراته و فیبروبلاست ها را تحریک می‌کند. پپتیدهای بیومیمتیک باعث تولید کلاژن جدید میشوند، از سلول‌های مو در برابر عوامل خارجی که باعث آپوپتوز سلول‌های فولیکول مو می‌شوند، مانند استرس، تابش خورشید و غیره محافظت می‌کنند. همه مواد فوق ریزش مو را متوقف کرده و فاز آناژن مو را گسترش می‌دهند.

نحوه عملکرد هیرفیلر

این روش درمانی باعث آزادسازی تدریجی مواد فعال در ریشه مو می‌شود. با تزریق مجموعه ای از 7 پپتید به پوست سر که فولیکول های مو در آن قرار دارند، تمام مواد فعال لازم مستقیما در ناحیه موردنظر قرار می‌گیرند و علل ریزش مو در مردان و زنان را هدف قرار می‌دهند.

نتایج هیرفیلر

مزایای روش هیرفیلر  عبارتند از :

  • افزایش ضخامت و حجم مو
  • افزایش ضخامت و تقویت مو در برابر آلودگی، گرد و غبار
  • تقویت تکثیر سلول های بنیادی پوست سر
  • این یک درمان 100٪ ایمن در برابر ریزش مو است. هیچ عارضه ای ندارد و برای پوست سر نیز مضر نیست.
  • اثر هیرفیلر  برای مدت زمان نسبتا طولانی باقی می‌ماند.
  • معمولا سه جلسه درمان نیاز است.
  • باعث افزایش سرعت رشد مو می‌شود

چه کسانی کاندیدای مناسب برای هیرفیلر هستند؟

کاندیدای ایده‌آل برای هیرفیلر، مردان و زنانی با موهای ضعیف هستند که ممکن است از نوعی آلوپسی (مانند آلوپسی آندروژنتیک) رنج ببرند. همچنین برای افرادی که کاشت مو انجام داده‌اند و مایل هستند اثر فولیکول‌های مو پیوند شده را طولانی‌تر کنند توصیه می‌شود.

چند جلسه هیرفیلر نیاز است؟

به طور متوسط ​​به 1 جلسه هر 15 روز به مدت 2 ماه نیاز است. با این حال، هر مورد متفاوت است. پزشک تعداد جلسات را بسته به نیاز فرد تعیین می‌کند.

منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید