پلکسر ترک‌های پوستی

0
200972
پلکسر ترک‌های پوستی
پلکسر ترک‌های پوستی

پلکسر یک ابزار انقلابی برای صنعت زیبایی به شمار می‌آید که جایگزین بسیاری از جراحی‌های زیبایی و پوست گران قیمت است. پلکسر ترک‌های پوستی روشی برای درمان استرچ مارک است. ترک‌های پوستی به علل مختلفی از جمله بارداری و افزایش یا کاهش ناگهانی وزن به وجود می‌آیند. استرچ مارک‌ها در جاهای مختلفی از بدن مانند شکم، زانو، بازو و ران به وجود می‌آیند.

نحوه عملکرد

قبل از پلکسر ترک‌های پوستی، بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. گازهای موجود در هوا (هوای بین سطح بافت و سوزن دستگاه)
یونیزه می‌شود و به دلیل شار الکتریکی که اتفاق می‌افتد، یک جرقه کوچک الکتریکی شبیه رعد و برق ایجاد می‌شود. نقاط تیره ای که با پلکسر ترک‌های پوستی ایجاد می‌شوند، از بین می‌روند.

جلسات و نتایج درمان

برای برخی از مشکلات یک جلسه کافی است اما برای برخی دو یا سه جلسه نیاز است. مثلا برای افتادگی پلک خفیف یک جلسه و برای افتادگی متوسط یا شدید دو یا سه جلسه. تعداد جلسات پلکسر ترک‌های پوستی بستگی به رنگ ترک‌ها و میزان وسعت آن‌ها دارد. نتایج درمان معمولا خوب و قابل قبول هستند. معمولا پایدار یا طولانی مدت هم می‌باشند. پس از انجام کار زخم سطحی ایجاد شده که بین ۱ تا۲ دو هفته بهبود یافته ولی قرمزی مختصری تا مدت طولانی‌تری باقی می‌ماند.

توجه نمایید که هزینه این درمان نسبت به جراحی بسیار کمتر بوده و به عنوان مثال هزینه پلکسر پلک‌ها، چیزی درحدود ۲۰ درصد هزینه بلفاروپلاستی می‌باشد. مزیت‌های دیگر شامل سرعت کار، عدم جای زخم یا بخیه، بهبودی سریع و قابلیت تکرار بی‌نهایت زیاد آن را باید ذکر کرد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید