درمان جوش‎‌های سرسیاه با کربن تراپی

0
223274
کربن تراپی

‌درمان جوش‎‌های سرسیاه با کربن تراپی یا لیزر هالیوودیکربن تراپی بهترین روش برای رفع جوش های سرسیاه است. با هدف قرار دادن کربن توسط لیزر، سلول‌های مرده پوست و جوش‌های سرسیاه از سطح پوست برداشته شده و لایه‌برداری انجام می‌شود. بعد از انجام کربن تراپی، پوست شفاف‌تر شده و منافذ آن بسته می‌شوند.

روش انجام کربن تراپی به چه صورت است ؟

کربن تراپی معمولاً شامل مراحل زیر است :

در کربن تراپی ابتدا یک کرم تیره رنگ با محتوای کربن بالا روی پوست شما زده می‌شود. این لوسیون یک درمان لایه برداری است که به آماده سازی پوست برای مراحل بعدی کمک می‌کند. بعد از زدن لوسیون، چند دقیقه می‌نشینید تا خشک شود. همانطور که لوسیون خشک می‌شود، با خاک، روغن و سایر آلاینده ها روی سطح پوست شما پیوند می‌یابد. سپس با یک نوع لیزر، کربن موجود در لوسیون گرم می‌شود و باعث جذب ناخالصی‌های روی پوست شما می‌شود. مرحله آخر لیزر پالسی است که برای تجزیه کربن استفاده می‌شود. لیزر ذرات کربن و هرگونه چربی، سلول مرده پوست، باکتری یا سایر ناخالصی‌های صورت شما را از بین می‌برد. گرمای حاصل از این فرآیند همچنین نشان دهنده یک پاسخ درمانی در پوست شما است که تولید کلاژن و الاستین را تحریک می‌کند تا پوست شما سفت‌تر به نظر برسد. از آنجایی که لایه برداری با لیزر کربن یک روش ملایم است، قبل از درمان نیازی به کرم بی حس کننده نخواهید داشت.

مزایای کربن تراپی چیست؟

کربن تراپی یا کربن طبی به تنهایی برای برطرف کردن بسیاری از مشکلات پوستی موثر است. بسیاری از کسانی که پوست های آسیب دیده و یا بیماری دارند، با کمک لیزر هالیوودی توانسته اند پوستشان را درمان کنند. شاید بپرسید مزایای این روش درمانی چیست و پس از درمان شاهد چه نتیجه ای خواهیم بود؟! به مواردی که در اینجا برایتان ذکر می کنیم، توجه داشته باشید تا متوجه مزایای کربن طبی شوید.

  • کمک به روشن و شفاف شدن پوست
  • کمک به بسته شدن منافذ باز پوست
  • کمک به تحریک کلاژن سازی در پوست
  • کمک به کنترل و کاهش چربی پوست
  • کمک به کمرنگ شدن و از بین بردن جای جوش
  • کمک به افزایش لطافت و نرمی پوست
  • کمک به برطرف کردن چین و چروک های سطحی پوست
  • برای درمان جوش های سرسیاه خود می توانید از طریق شماره های ۰۲۱۲۲۲۴۷۸۱۹ و ۰۹۱۲۰۴۶۴۰۴۲ با مرکز تماس بگیرید

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید