لیزر مورد علاقه بازیگران هالیوودی چیست؟

2
217100
لیزر هالیوودی، کربن طبی، کربن تراپی و لیزر هالیوودی
لیزر هالیوودی، کربن طبی، کربن تراپی و لیزر هالیوودی

لیزر مورد علاقه بازیگران هالیوودی یکی از روش های موثر و سریع برای پاکسازی و لایه برداری پوست است. آیا می دانید این روش درمانی برای چه افرادی مناسب است؟ به طور کلی کسانی که پوست چرب و پر از جوش و آکنه دارند، از لیزر کربن نتیجه خوبی می گیرند. زمانی که پوست بیش از حد چرب باشد، زمینه خوبی برای بروز جوش های سر سیاه، آکنه، کدر شدن پوست، باز شدن منافذ پوست و سایر مشکلات پوستی فراهم می شود. بنابراین پیلینگ کربن(کربن تراپی یا لیزر هالیوودی) در چنین شرایطی یک روش درمانی غیر تهاجمی اما تاثیرگذار به حساب می آید.

چرا پیلینگ هالیوودی ؟

کربن تراپی یا لیزر هالیوودی-پیلینگ یا لایه برداری پوست ، یکی از بهترین و رایج ترین روشهایی است که به کمک آن لایه سطحی پوست برداشته می شود؛  این روش درمانی بویژه برای افرادی که پوست چرب دارند و یا از جوش سر سیاه، منافذ باز پوست، آکنه و لکه های پوستی شاکی هستند، مفید واقع می شود. پیلینگ کربن بویژه زمانی به کار شما می‌آید که می‌خواهید بلافاصله ظاهر پوست خود را بهتر کنید.  این روش در هالیوود قبل از رفتن روی رد کارپت (فرش قرمز) استفاده می‌شود. به همین دلیل پیلینگ کربن را پیلینگ هالیوودی نیز می‌نامند

کربن تراپی یا لیزر هالیوودی چه مزایایی دارد؟

کربن تراپی یا کربن طبی به تنهایی برای برطرف کردن بسیاری از مشکلات پوستی موثر است. بسیاری از کسانی که پوست های آسیب دیده و یا بیماری دارند، با کمک لیزر هالیوودی توانسته اند پوستشان را درمان کنند. شاید بپرسید مزایای این روش درمانی چیست و پس از درمان شاهد چه نتیجه ای خواهیم بود؟! به مواردی که در اینجا برایتان ذکر می کنیم، توجه داشته باشید تا متوجه مزایای کربن طبی شوید.

  • کمک به روشن و شفاف شدن پوست
  • کمک به بسته شدن منافذ باز پوست
  • کمک به تحریک کلاژن سازی در پوست
  • کمک به کنترل و کاهش چربی پوست
  • کمک به کمرنگ شدن و از بین بردن جای جوش
  • کمک به افزایش لطافت و نرمی پوست
  • کمک به برطرف کردن چین و چروک های سطحی پوست

کربن تراپی بیکینی چیست؟

یکی از اقداماتی است که برای روشن کردن بیشتر واژن خانم ها انجام می شود.

نکات قبل از انجام کربن تراپی

برای کربن تراپی به آمادگی خاصی نیاز ندارید؛ اما بهتر است موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • 2 هفته قبل از کربن پیلینگ از آسپرین یا مکمل های رقیق کننده خون استفاده نکنید.
  • حداقل 2 هفته قبل از درمان سیگار نکشید.
  • به مدت 2 هفته قبل از کربن پیلینگ، از هیچ محصولی که حاوی رتینول باشد برای مراقبت پوست استفاده نکنید.
  • ممکن است لازم باشد قبل از درمان، داروهای درمان آکنه را به طور موقت قطع کنید.

اقدامات پس از کربن تراپی

  • هر روز بعد از کربن تراپی پوست خود را به آرامی مرطوب کنید.
  • تا چند روز بعد از درمان دائما از کرم ضد آفتاب با SPF حداقل 30 استفاده کنید.
  • حداقل تا 5 روز بعد از درمان، از هیچ محصول آرایشی حاوی رتینول استفاده نکنید.
  • حداقل تا یک هفته بعد از کربن تراپی از هیچ روش درمانی ساینده پوست یا تهاجمی استفاده نکنید.
  • اگر پوست چرب دارید، برای حفظ نتیجه مطلوب از محصولاتی که برای آکنه طراحی شده اند، استفاده کنید.

سوالات متداول در مورد کربن تراپی

آیا لیزر کربن دردناک است؟

یکی از پرتکرارترین سوالاتی که در خصوص کربن تراپی و لیزر هالیوودی پرسیده می شود این است که آیا این روش درمانی دردناک است؟ همانطور که قبلا هم به این موضوع اشاره داشتیم، لیز طبی جزو روش های درمانی غیر تهاجمی به حساب می آید. بنابراین شما می توانید پوستتان را بدون درد و یا خونریزی و یا باقی ماندن آثار زخم و جراحت درمان کنید.

دوره نقاهت کربن تراپی چند روز می باشد؟

لیزر هالیوودی تاثیر و نتیجه فوری دارد و مراجعه کننده بلافاصله پس از اتمام کربن تراپی شاهد نتیجه مثبت آن بر روی پوستش خواهد بود. این روش درمانی در بازه زمانی بسیار کوتاهی انجام می شود و پس از آن هیچ دوره نقاهتی ندارد. در حقیقت باید بگوییم نداشتن دوره نقاهت در لیزر کربن یک مزیت بزرگ است. چرا که پس از آن شما نیازی به متوقف کردن کارها و فعالیت های روزمره تان پیدا نخواهید کرد.

آیا لیزر هالیوودی عوارض جانبی دارد؟

کربن طبی یا پیلینگ نرم جزو یکی از بروزترین و پیشرفته ترین روش های درمانی پوست به حساب می آید. کربن تراپی نه تنها برای پوست ها چرب، بلکه برای انواع پوست انجام می شود و عوارض جانبی به خصوصی ندارد. شما می توانید بلافاصله پس از اتمام درمان با لیزر به انجام کارهای روزمره خود بپردازید و از زیبایی پوست خود لذت ببرید. اما خوب است تا بدانید احتمال دارد پس از اتمام درمان با لیزر روی سطح پوست کمی احساس قرمزی و یا سوزن سوزن شدن کنید که البته طبیعی است و مشکلی برایتان به وجود نمی آورد.

لیزر کربن طی چند جلسه انجام می شود؟

کربن تراپی با توجه به نوع و شدت مشکلات پوستی طی جلسات متعددی انجام می شود. این روش درمانی با هدف بهبود ظاهر و وضعیت پوست انجام می شود. بنابراین تا زمانی که نتیجه مطلوب حاصل شود، درمان ادامه پیدا خواهد کرد. معمولا افرادی که برای مشکلات پوستی سراغ لیزر هالیوودی می آیند طی 4 الی 6 جلسه نتیجه می گیرند. بنابراین تعداد جلسات کربن طبی با توجه به وضعیت پوست و مشکلات پوستی تعیین می شود. خوب است تا بدانید بسیاری از افرادی که برای برطرف کردن جای اسکار لیزر هالیوودی را انتخاب کرده بودند، پس از اتمام دوره درمان شاهد برطرف شدن آن بودند.

جهت دریافت نوبت و مشاوره با شماره های ۰۲۱۲۲۲۴۷۸۱۹ و ۰۹۱۲۰۴۶۴۰۴۲ تماس حاصل فرمایید.

2 دیدگاه‌ها

    • سلام روزتون به خیر
      ممنون از ارتباط با مرکز فرشته پورشریعتی؛
      بستگی به شرایط پوست شما دارد عکس پوست خودتون رو به واتس اپ یا تلگرام ارسال بفرمایید.
      09120464042

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید