رفع افتادگی پلک با پلکسر پلک چشم

0
199132
رفع افتادگی پلک با پلکسر
رفع افتادگی پلک با پلکسر

رفع افتادگی پلک با پلکسر یک جایگزین درمانی غیر جراحی برای رفع افتادگی پلک بالا و پف زیر چشم است. این درمان با نقاط ایجاد شده توسط دستگاه پلکسر برای تصعید (تغییر از جامد به گاز) سلول های سطحی پوست بدون خونریزی یا آسیب به بافت اطراف انجام می شود و یک ماه قبل و حتی بعد از رفع افتادگی پلک با پلکسر باید از قرار گرفتن در معرض آفتاب شدید اجتناب شود.

نحوه انجام پلکسر پلک چشم

برای انجام رفع افتادگی پلک با پلکسر ابتدا مشاوره می‌شوید و سپس کرم بی حس کننده در موضع مورد نظر زده می‌شود تا در حین انجام پلکسر دردی حس نکنید. زمان درمان، بسته به ناحیه درمان ممکن است 20 تا 60 دقیقه باشد. ممکن است یک تا سه جلسه برای هر ناحیه در فواصل 6 تا 8 هفته مورد نیاز باشد. این درمان با نقاط ایجاد شده توسط دستگاه پلکسر برای تصعید (تغییر از جامد به گاز) سلول های سطحی پوست بدون خونریزی یا آسیب به بافت اطراف انجام می شود.

رفع پف زیر چشم با استفاده از پلکسر

بله، دستگاه‌های پلاسما جت یا پلکسر می‌توانند به عنوان یکی از روش‌های موثر در رفع پف زیر چشم و کاهش تورم در این منطقه مورد استفاده قرار گیرند. این دستگاه‌ها از تکنولوژی پلاسما استفاده می‌کنند تا انرژی حرارتی را بر روی پوست انتقال داده و به تدریج پف‌ها و تورم زیر چشم را کاهش دهند.

مراقبت های بعد از پلکسر پلک چشم

پس از درمان، نواحی تحت درمان قرمز و همراه با تورم خواهند بود. در محل درمان، نقاطی با پوسته کربنی وجود خواهد داشت که به مدت 7 روز نباید به آن‌ها دست زد. شما باید ناحیه تحت درمان را تمیز و خشک نگه دارید. حداقل تا 30 روز از قرار گرفتن در معرض نورخورشید اجتناب کنید. کرم هایی به شما داده می شود که می توانند به روند بهبودی کمک کنند. حتما از ضد آفتاب باید استفاده شود. عوارض جانبی نادر پس از پلکسر یا رفع افتادگی پلک شامل عفونت، اسکار یا تغییرات رنگدانه است. برای جلوگیری از چنین عوارضی رعایت توصیه های مراقبتی پس از آن ضروری است.

مزایای پلکسر پلک چشم

  • استفاده از بی حس کننده موضعی به جای بیهوشی عمومی
  • بدون بریدگی پوست و بدون به جا ماندن اسکار روی پوست
  • بدون نیاز به بخیه
  • روش بسیار ایمن و کم خطر
  • حداقل عوارض جانبی و دوره نقاهت بسیار کم
  • روش سریع و آسان، طوری که جمع شدن وسفت شدن پوست به راحتی صورت می‌گیرد.
  • بدون نازک شدن پوست
  • صرفه جویی قابل توجه در هزینه

معایب پلکسر پلک چشم

به دلیل ماهیت غیر تهاجمی پلکسر پلک ، از آن به عنوان یک درمان ایمن یاد می شود، ولی با این وجود اکثر بیماران تا 7 روز پس از رفع افتادگی پلک با پلکسر عوارض جانبی جزئی را تجربه خواهند کرد.

از جمله این عوارض این است که لکه‌های قهوه‌ای رنگی روی پوست نواحی تحت درمان ظاهر می‌شوند که پوسته‌های کربنی هستند، اما بعد از حدود 5 روز، این لکه‌ها ریخته و پوست صورتی جدیدی در زیر آن نمایان می‌شود. پس از درمان به میزان اندکی تورم نیز در ناحیه پلک مشاهده می‌شود که حداکثر 3-5 روز طول می‌کشد تا بهبود یابد.  دقت داشته باشید که برای جلوگیری از هر گونه عوارض جانبی جدی‌تری، مراقبت‌های بعد از درمان پلک با پلکسر را طبق توصیه‌های ذکر شده دنبال کنید.

شما میتوانید در مرکز  برای از بین بردن چربی اطراف چشم با روش پلکسر اقدام نمایید.جهت مشاوره و رزرو نوبت ۰۲۱۲۲۲۴۷۸۱۹  تماس حاصل فرمایید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید