جوانسازی با میکرودرم ابریژن

0
212692
میکرودرم ابریژن

جوانسازی با میکرودرم ابریژن یک روش کم تهاجمی است که برای تجدید رنگ و بافت کلی پوست استفاده می شود. جوانسازی با میکرودرم ابریژن می تواند به بهبود ظاهر پوست کمک کند. در این روش کریستال‌های ظریف اکسید آلومینیوم، با قدرت و مکش تنظیم شده‌ای روی سطح پوست ریخته شده و همزمان با حرکت نازل، پودر روی سطح پوست سابیده و کار لایه برداری انجام می‌شود.

کاربردها و فواید میکرودرم ابریژن

هدف از میکرودرم ابریژن، رسیدن به پوستی جوان، نرم، درخشان و یکدست است. مراجعین میکرودرم ابریژن معمولا برای رفع مشکلات زیر مراجعه می‌کنند:

  • چین و چروک‌های سطحی و ظریف
  • شل شدن پوست
  • ناهماهنگی در رنگ پوست
  • ناهماهنگی در بافت پوست
  • خال‌ها و ضایعات قهوه‌ای رنگ ناشی از افزایش سن
  • لکه‌های تیره‌ای که بعد از درمان آکنه به جا می‌مانند
  • جای زخم یا اسکار
  • ملاسما

این روش فقط لایه های فوقانی پوست را برمیدارد بنابراین با التهاب و زخم همراه نیست. نیروی مکش این دستگاه جریان خون و لنف، به دنبال آن اکسیژن رسانی و فعالیت فیبروبلاست ها ( تولید کلاژن و الاستین ) را افزایش می‌دهد.

توصیه‌های پیش از میکرودرم ابریژن

این درمان یک روش غیر جراحی و با حداقل تهاجم است. قدم اول برای انجام میکرودرم ابریژن مشاوره با پزشک می‌باشد. در جلسه مشاوره به شما گفته می‌شود که حدود یک هفته قبل از درمان از قرار گرفتن در معرض نور خورشید، کرم های برنزه کننده و اپیلاسیون خودداری کنید، استفاده از کرم ها و ماسک های لایه بردار را تقریبا 3 روز قبل از درمان متوقف کنید و برای انجام این روش بدون آرایش باشید.

نتایج درمان با میکرودرم ابریژن

بیشتر مراجعین برای رسیدن به نتایج دلخواه به چند جلسه درمانی نیاز دارند. به طور خاص برای جوانسازی پوست، معمولا بعد از 2 تا 6 جلسه‌ی درمانی به نتایج مطلوب می‌رسیم. البته بعد از هر جلسه تغییرات خوبی در پوست اتفاق می‌افتد که می‌توانید در آینه آن‌ها را ببینید و لذت ببرید. بعد اتمام دوره‌ی درمان، پوست درخشان، جوان و نرم‌تر خود را تحسین خواهید کرد.

فاصله جلسات

این روش به صورت ماهانه انجام می‌شود. چون در این روش تنها لایه‌ی سطحی پوست را درمان می‌کنیم، پوست به سرعت التیام می‌یابد.در مورد بسیاری از مراجعین، این فرآیند یک هفته زمان می‌برد. در برخی موارد هم التیام کامل پوست ۲-۳ هفته طول می‌کشد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره با شماره های  ۰۲۱۲۲۲۴۷۸۱۹ و ۰۹۱۲۰۴۶۴۰۴۲ تماس حاصل فرمایید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید