Home پاک کردن تاتو تاثیر تتو بر استخدام و مهاجرت

تاثیر تتو بر استخدام و مهاجرت

0
193727
تاثیر تتو بر استخدام و مهاجرت
تاثیر تتو بر استخدام و مهاجرت

دانستن تاثیر تتو بر استخدام و مهاجرت می‌تواند برای هر شخصی که در فکر داشتن تتو است، جالب باشد. گرچه به باور عده‌ای، تتو می‌تواند روشی برای بیان فردیت شما باشد، اما آیا می‌تواند مانعی برای دستیابی به یک شغل باشد؟ اندک زمانی قبل‌تر، تتو در استرالیا از مشخصه‌های قانون‌گریزان بود. امروزه با تغییر نگرش‌ها، این کار در کشور استرالیا رایج‌تر شده است. تخمین زده می‌شود از هر پنج استرالیایی یک نفر، تتو داشته باشد. 

تتو در استخدام

برای افرادی که از قبل تتو دارند، توصیه کلی این است که در صورت امکان در محیط کار تتو را بپوشانید. در پرسشی که از چند کارمند دارای تتو انجام شد، یکی از آنها گفته که با پوشیدن کت و شلوار کامل و لوازم جانبی مانند ساعت، تتو را می‌پوشاند. و برای او، مهم این است که مهارت‌ها و استعدادهایش در معرض دید باشند و بدرخشند. نه بدن و هنری که روی بدنش قرار دارد.

نقش و جایگاه شغلی نیز باید در نظر گرفته شود. اگر کارمندی قرار باشد با مشتری برخورد مستقیم و رو در رو داشته باشد، شرکت ممکن است احساس کند که تتو قابل مشاهده یا در معرض دید، می‌تواند اعتبار آن‌ها را تحت تاثیر قرار دهد.

در مورد پیرسینگ گوش، در مصاحبه شغلی، بهتر است از پوشیدن گوشواره‌های بزرگ خودداری کرد. پوشیدن گوشواره‌های بزرگ باعث حواس پرتی مصاحبه‌کننده می‌شود.

تاثیر تتو بر استخدام در زمینه‌های شغلی مختلف

برخی از صنایع شغلی، در مورد تتو سخت‌گیری ندارند. مشاغل در زمینه موسیقی، رسانه‌ها و تکنولوژی اغلب در این مورد آسان‌گیر و ملایم هستند. در این زمینه‌های شغلی، نوآوری و ابراز وجود بسیار ارزشمند است. با این حال، جهت اطمینان، از منابع انسانی پرسیده و شرایط را جویا شوید. از منابع انسانی بپرسید که آیا این شرکت سیاستی در مورد تتو دارد یا خیر. منشی‌های شرکت اغلب منبع خوبی از اطلاعات در این مورد هستند. می‌توانید تماس بگیرید و استانداردهای پوشش در آن شرکت را از منشی‌ها سوال کنید. همچنین وب‌سایت شرکت را برای ارزیابی ارزش‌هایشان بررسی کنید. اهداف سازمانی شرکت را مطالعه کنید و ببینید رسمی یا غیررسمی است. شبکه‌های اجتماعی آن‌ها را می‌توانید بررسی کنید و عکس کارمندانشان را ببینید.

تتو در مصاحبه شغلی

برخی از تتوها را نمی‌توان به همین راحتی پنهان کرد. اگر تتوی شما قابل پوشانده شدن نیست، مصاحبه‌کننده قطعا متوجه آن خواهد شد. در چنین شرایطی می توانید اقدام به پاک کردن تتو نمایید.

تتو و تبعیض نژادی 

کارفرمایان در مورد ظاهر کارمندان خود در محل کار گاهی قوانینی وضع می‌کنند و ممکن است افرادی که تتو دارند را استخدام نکنند.

کسانی‌ که در فکر داشتن تتو هستند و می‌خواهند در استرالیا استخدام شوند، بهتر است به دو نکته توجه کنند. اول محل قرارگیری تتو روی بدن و دوم طرح آن. به طور مثال تتو کردن کلمه‌ا‌ی مانند killer در جایی که در معرض دید باشد، پیام مناسبی برای کارفرمایان ارسال نخواهد کرد. هر چیزی که شامل برهنگی یا خشونت باشد ممکن است تاثیر منفی در استخدام شما بگذارد. به عنوان مثالی دیگر، اگر قرار باشد به عنوان نماینده فروش محصولات یک شرکت داروسازی استخدام شوید، بهتر است روی بازویتان طرح استخوان جمجمه و چاقو تتو نکرده باشید. 

رویکرد محافظه‌کارانه

در صورت تردید، رویکرد محافظه‌کارانه را در پیش بگیرید. درست است که وقتی می‌خواهید تاثیر زیادی ایجاد کنید، بیان فردیت از طریق تتو می‌تواند شما را منحصر به فرد نشان دهد اما بهترین کار این است که صلاحیت‌های خود را برجسته کنید. نداشتن تتو مشکلی ایجاد نمی‌کند. اینطور نیست که کارفرما بگوید: “من واقعا دوست دارم شما را به عنوان مدیر بازاریابی جدیدم استخدام کنم، اما گردن شما تتو ندارد.”

برای ریموو یا پاک کردن تتو میتوانید از تنها روش علمی و تایید شده که همان لیزر هست استفاده نمایید. ریموو تتو با لیزر تحت نظر پزشک انجام می شود.

جهت دریافت نوبت پاک کردن تتو یا مشاوره با شماره های  ۰۲۱۲۲۲۴۷۸۱۹ و ۰۹۱۲۰۴۶۴۰۴۲ تماس حاصل فرمایید.

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here