پاک کردن تاتو ابرو با لیزر

1
147260

پاک کردن تاتو ابرو با لیزر | این روزها بیش تر از هر زمان دیگری انجام خالکوبی (تاتو/ تتو) روی بخش های مختلف بدن و صورت در میان افراد گروه های سنی مختلف مورد توجه قرار گرفته است اما همه  افراد که تاتو کرده اند از تصمیم خود راضی نیستند. 25 درصد از کسانی که تاتو دارند، می گویند از انجام آن پشیمان شده اند. اگر شما هم جزو آن 25 درصدی هستید و از تاتوی خود خسته شده اید، پاک کردن تاتو ابرو با لیزرکیوسوئیچ امکان پذیر می باشد.

پاک کردن تتو با لیزر

پاک کردن تاتو ابرو با لیزرکیوسوئیچ

بهترین دستگاه لیزر برای پاک کردن خال کوبی و تاتو، لیزرهایی معروف به Q-switched هستند. عبارت Q-switched اسم یک دستگاه یا تکنولوژی خاص نیست؛ بلکه نشان‌دهنده‌ی یک قابلیت در دستگاه لیزر است. دستگاه‌هایی که به قابلیت Q-switched مجهز هستند، می‌توانند یک پالس لیزری قدرتمند را به یکباره به پوست بفرستند. انرژی این پالس لیزری یک میلیاردم ثانیه دوام دارد، به سرعت جذب رنگدانه‌های جوهر تاتو می‌شود و آن‌ها را منفجر می‌کند.

در روزهای بعد از جلسه درمانی، سیستم ایمنی بدن به سراغ ذرات بسیار ریز باقی مانده از جوهر می‌رود، آن‌ها را جمع آوری و دفع می‌کند. به این ترتیب تاتو شما پاک می‌شود.

لیزرهای کیوسوییچ استفاده‌های دیگری هم دارند. برخی از کاربردهای این فناوری عبارت‌اند از:

  • درمان قارچ ناخن
  • رفع لکه‌های پوستی مثل ماه گرفتگی یا لکه‌های ناشی از آفتاب
  • رفع ضایعات عروقی پوست (تلانژکتازی)
  • برداشت خال
  • جوانسازی پوست

پاک کردن تاتو ابرو با لیزر چند جلسه زمان می‌برد؟

پاک کردن تاتو بسته به رنگ، محل، زمان انجام تاتو و عوامل دیگر می‌تواند بین ۲ تا ۱۱ جلسه زمان ببرد. بین جلسات درمانی فواصل منظمی وجود دارد تا پوست فرصت التیام و پاکسازی رنگدانه‌های تاتو را داشته باشد. معمولاً ۴۰ تا ۴۵ روز بین هر جلسه درمانی فاصله هست. در تصاویر زیر تاثیر لیزر Q-switched بر روی تاتوی ابرو را پیش از درمان، بعد از اولین جلسه و بعد از چهارمین جلسه می‌بینید. هر جلسه‌ی درمان تاتو شما را کمرنگ‌تر می‌کند.

آیا پاک کردن تاتو با لیزر دردناک است؟

لیزر کردن تاتو می‌تواند دردناک باشد. برای جلوگیری از این اتفاق از بی‌حسی موضعی به شکل کرم یا تزریق استفاده می‌کنیم.

آیا لیزر کردن تاتو برای همه ممکن است؟

بله تقریباً همه افراد می‌توانند از این روش استفاده کنند. برای کسانی که شرایط سلامت کلی مساعدی ندارند، از مشکلات سیستم ایمنی رنج می‌برند و باردار یا شیرده هستند، نمی‌توانیم لیزر درمانی انجام بدهیم.

آیا لیزرهای Q-switched عوارض دارند؟

هر روش درمانی عوارض محتملی دارد که ممکن است رخ بدهند یا ندهند. رخ دادن عوارض بستگی به این دارند که:

  • بدن شما چقدر مستعد دچار شدن به عوارض جانبی است؟
  • از چه فناوری لیزری استفاده می‌شود؟
  • پزشک چقدر در امر پاک کردن تاتو با لیزر مهارت و تجربه دارد؟

لیزرهای Q-switched بسیار ایمن و کم عارضه‌اند. از جمله عوارض موقت این لیزرها می‌توان به ایجاد شدن لکه‌های روشن یا تیره روی پوست اشاره کرد که ظرف ۶ تا ۱۲ ماه ناپدید می‌شوند. اگر لیزر توسط شخصی انجام شود که تجربه یا مهارت کافی نداشته باشد، خطر ایجاد زخم، تغییر در بافت پوست، سوختگی و صدمه دیدن پوست وجود دارد.

هزینه لیزر تاتو چقدر است؟

برای دریافت هزینه پاک کردن تاتوی خود عکس آن را به شماره 09120464042 از طریق واتس اپ ارسال فرمایید. در اسرع وقت و بعد از مشاهده پزشک هزینه دقیق برای شما ارسال می گردد.

یک دیدگاه

  1. هر سال ترندهای مختلفی در دنیای مد
    مطرح می‌شود که سویشرت و هودی دخترانه اسپرت
    و هودی دخترانه فانتزی در انواع کوتاه، کلاه دار، جلو بسته و غیره معمولا در میان آن حضور دارد.

    برای سفارش به صورت انبوه به پشتیبانی ما در واتس اپ پیام
    دهید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید