معجزه ای به نام کربن ویژه

0
219667
کربن ویژه
کربن ویژه

کربن ویژه ترکیبی از فیشال خاص به همراه کربن تراپی است. این سبک مراقبت پوستی خاص خانم پورشریعتی می باشد. این روش به مدت سه ساعت زمان می برد و بعد از انجام کربن ویژه نتایج فوق العاده ای را مشاهده خواهید کرد. در ادامه نمونه ای از درمان جوش های زیرپوستی فقط در یک جلسه با این روش را مشاهده می نمایید.

کربن ویژه چیست؟

کربن ویژه تلفیقی از فیشالی خاص با محصولات دکتر بلتر و لیزر هالیوودی یا همان کربن تراپی است. کربن تراپی روشی نوین برای جوانسازی بدون جراحت، درد و تورم است. از این رو این روش در میان سلبریتی های دنیا محبوب است. به همین خاطر است که به لیزر هالیوودی نیز معروف است. کربن تراپی برای لیفت آنی، روشن شدن پوست و جمع شدن منافذ صورت مناسب است. توجه داشته باشید که نتایج کربن تراپی در همان لحظه پس از انجام جلسه اول مشهود است.

مراقبت های قبل از کربن تراپی

یک سری مراقبت ها قبل از انجام لیزر هالیوودی الزامی است که عبارتند از :

  1. مشاوره : قبل از انجام هر نوع لیزری با یک متخصص مشاوره نمایید
  2. استفاده از ضد آفتاب : در هفته های قبل از انجام کربن تراپی از کرم ضدآفتاب با spf بالا استفاده نمایید.
  3. قطع استفاده از محصولات پوستی قبل از روز انجام کربن تراپی : استفاده از محصولات پوستی ازجمله روغن ها، لوسیون ها، کرم ها و لوازم آرایشی را قطع کنید. این اقدام به بهبود عملکرد لیزر و کاهش خطر تحریک پوست کمک می کند.

مراقبت های بعد از کربن تراپی

مراقبت های بعد از کربن تراپی یا لیزر هالیوودی برای بهبود نتایج درمان و حفظ سلامتی پوست شامل موارد زیر می باشد :

  1. استفاده از مرطوب کننده : پس از کربن تراپی پوست شما ممکن است خشک و حساس شود بنابراین استفاده از مرطوب کننده مناسب و غنی به پروتئین ها و مواد مغذی می تواند به پوست کمک کند و آن را مرطوب نگه دارد.
  2. استفاده از کرم های التیام بخش: برخی از پوست ها پس از انجام لیزر ممکن است تحریک شده و یا ملتهب شوند، استفاده از کرم های التیام بخش و ضدالتهاب می تواند به بهبودی پوستشان کمک کند.
  3. استفاده از ضدآفتاب : پس از انجام کربن تراپی، استفاده از ضدآفتاب الزامی است. پس از انجام این روش پوست شما بسیار حساس تر است و نباید در معرض نور خورشید قرار بگیرد. بنابراین باید از کرم ضدآفتاب با spf بالا، چتر و یا کلاه استفاده نمایید.
  4. عدم استفاده از محصولات آرایشی : همانطور که بیان شد، پس از انجام کربن تراپی، پوست شما حساس می شود بنابراین بهتر است از محصولات آرایشی استفاده نکنید، مخصوصا محصولات آرایشی تحریک کننده که شامل عطر شدید یا مواد شیمیایی هستند.

جهت دریافت نوبت و مشاوره با شماره های ۰۲۱۲۲۲۴۷۸۱۹ و ۰۹۱۲۰۴۶۴۰۴۲ تماس حاصل فرمایید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید