هایفوتراپی معجزه جوانسازی و لیفت صورت | هزینه و مزایا

0
217109

هایفوتراپی روشی است که لایه های زیر سطح پوست را تحت تاثیر قرار می‌دهد. انرژی اولتراسوند آن باعث می‌شود بافت به سرعت گرم شود. هنگامی که سلول های ناحیه مورد نظر به دمای مشخصی می‌رسند، آسیب سلولی را تجربه می‌کنند. در حالی که این ممکن است غیر منطقی به نظر برسد، آسیب در واقع سلول‌ها را تحریک می‌کند تا کلاژن بیشتری تولید کنند.

افزایش کلاژن منجر به سفت تر و محکم تر شدن پوست و کاهش چین و چروک‌ها می‌شود. از آن‌جایی که پرتوهای اولتراسوند با فرکانس بالا بر روی یک بافت خاص در زیر سطح پوست متمرکز می‌شوند، هیچ آسیبی به لایه های بالایی پوست وارد نمی‌شود.

مزایای هایفوتراپی

استفاده از این روش مزایای زیبایی شناختی زیادی دارد، از جمله:

کاهش چین و چروک

سفت کردن پوست گردن و غبغب

لیفت گونه ها، ابروها و پلک ها

زاویه سازی فک

صاف کردن پوست

هایفوتراپی به طور قابل توجهی خاصیت ارتجاعی پوست گونه ها، پایین شکم و ران ها را پس از 12 هفته بهبود می بخشد.

هایفوتراپی برای چه کسانی مناسب است ؟

این روش ممکن است برای همه مناسب نباشد. به طور کلی، این روش روی افراد بالای 30 سال با شلی خفیف تا متوسط ​​پوست بهترین کارایی را دارد. افراد مسن‌تر با پیری گسترده‌تر، شلی شدید پوست، یا پوست بسیار آویزان روی گردن، کاندیدای مناسبی نیستند و ممکن است نیاز به جراحی داشته باشند. هایفوتراپی  برای افراد مبتلا به عفونت و ضایعات پوستی باز در ناحیه مورد نظر، آکنه های شدید یا کیستیک و کاشت فلزی در ناحیه درمان توصیه نمی‌شود.

هزینه هایفوتراپی

هزینه‌ی هایفوتراپی بسیار کمتر از لیفت صورت است. این که دقیقا هزینه‌ی درمان چقدر می‌شود، بسته به وضعیت پوست و تعداد جلسات درمانی دارد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید