جالپرو چیست؟ ماندگاری، مزایا و معایب آن

0
76484
جالپرو
مزوژل ترکیب هیالورونیک اسید خالص و آمینواسیدهای ضروری

جالپرو به عنوان یکی از روش‌های جدید جوانسازی پوست معرفی شده است. این ژل معروف‌ترین مزوژل دنیا است که با تزریق به پوست، چین و چروک‌های صورت را کاهش داده و پوست را جوان‌تر و شاداب‌تر می‌کند. این مزوژل ترکیب هیالورونیک اسید خالص و آمینواسیدهای ضروری است که باعث ساخت کلاژن در پوست می‌شوند. در این مقاله، به بررسی مزایا و معایب جوانسازی با جالپرو خواهیم پرداخت و نقش آن در زمینه بهبود زیبایی و اعتماد به نفس افراد را بررسی خواهیم کرد.

جالپرو چیست؟

جالپرو یک ماده استریل قابل جذب است که در زیر پوست تزریق می شود. با تزریق آن کیفیت بافت پوست بهبود می یابد، پوست روشن و شفاف می شود و چین و چروک ها و خطوط روی پوست را به حداقل می رساند.

کاربردهای جالپرو

تزریق این ژل یک روش کاملا موثر و بدون خطر است. این ماده توانایی قدرتمندی در آبرسانی پوست دارد. تزریق این ژل یک روش چند منظوره هست، از پر کردن چین و چروک های عمیق گرفته تا برطرف کردن ترک های پوستی (استرچ مارک) و درمان جای جوش ها.

جالپرو را می توان به صورت درمان مکمل با فیلر یا بوتاکس تزریق کرد تا نتیجه آن ها افزایش یابد. به طور کلی ترمیم عملکردهای حیاتی پوست، یک گام مهم و اساسی در درمان چین و چروک و پیری پوست می باشد. ژل جوانسازی پوست، محصولی برای درمان چین و چروک ها و مشکلات پوستی می باشد. مطالعات علمی نشان داده است که ترکیبات آمینواسید و هیالورونیک اسید بهترین راه برای رفع این مشکلات می باشند. تزریق جالپرو را می توان در کنار تزریق بوتاکس، پیلینگ کربن و درمان های لیزر انجام داد.

عملکرد این ژل چگونه است؟

بافت های همبند به نام فیبروبلاست ها با افزایش سن قابلیت خود را از دست می دهند. این ژل غنی از اسیدهای آمینه توانایی فیبروبلاست ها را تقویت می کند و بافت اتصال دهنده پوست ترمیم می یابد. در نهایت پوستی سالم و صاف برای شما به ارمغان می آورد.

انواع ژل جالپرو

دو نوع کلاسیک و HMW دارد. جالپرو کلاسیک بیشتر خاصیت آبرسانی دارد و مدل HMW حاوی اسید هیالورونیک بیشتری است که بیشتر جوان کننده هست.

تزریق جالپرو کلاسیک در سه جلسه با فاصله زمانی 14 روز انجام می شود. اما جالپرو HMW در دو جلسه با فاصله زمانی 20 تا 30 روز تزریق می گردد.

ماندگاری جالپرو به چه صورت است؟

از آنجایی که مواد تشکیل دهنده مزوژل جالپرو کاملا طبیعی هستند، بدن واکنشی نسبت به آن نشان نداده و به راحتی در بدن ترکیب می‌شوند. نکته قابل توجه درباره روش‌های طبیعی میزان ماندگاری آن‌ها می‌باشد. میزان ماندگاری مزوژل جالپرو نهایتا 6 ماه می‌باشد. تزریق این ژل بین 30 تا 45 دقیقه زمان می‌برد. توجه داشته باشید که این ماندگاری به عوامل بسیار زیادی وابسته است.

مزایای تزریق ژل جالپرو

  • جوانسازی پوست
  • افزایش تولید کلاژن
  • آبرسانی
  • حداقل دوره نقاهت

معایب تزریق ژل جالپرو

  • نتایج موقت
  • بروز قرمزی و تورم
  • احتمال بروز کبودی

اقدامات بعد از تزریق جالپرو

پس از تزریق موارد زیر را رعایت کنید:

  • به مدت 24 ساعت از انجام تمرینات سنگین خودداری کنید.
  • به مدت حداقل 72 ساعت از قرار گرفتن در برابر تابش مستقیم نور خورشید یا گرمای زیاد پرهیز کنید.
  • به منظور جلوگیری از تورم اضافی صورت از خوردن غذاهای نمکی خودداری کنید.

ضمنا در صورت مشاهده‌ی تورم می‌توانید هر یک ساعت یکبار به مدت 15 دقیقه از کمپرس سرد استفاده کنید.

جهت مشاوره رایگان با پزشک و یا رزرو نوبت با شماره ۰۲۱۲۲۲۴۷۸۱۹ و ۰۹۱۲۰۴۶۴۰۴۲ تماس بگیرید.

منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید