لیزر هالیوودی برای پاکسازی و لایه برداری پوست

0
218997
لیزر هالیوودی
لیزر هالیوودی

لیزر هالیوودی یک درمان نوآورانه است که از پرتوهای نور متمرکز برای درمان عیوب پوست استفاده می‌کند. لیزر هالیوودی تعادل پوست را بر می‌گرداند، باعث درخشندگی و یکنواختی پوست می‌شود. نقطه قوت این این روش با بازسازی پوست، ظاهر ناهموار پوست، لکه های تیره یا پیری و رنگدانه ها را به وضوح کاهش می‌دهد و بافت یکنواخت‌تر می‌شود.

اثر لیزر هالیوودی

پوست را روشن‌ می‌سازد و رنگدانه های پوست را که به دلایل مختلف از جمله آسیب ناشی از نور خورشید، التهاب، تغییرات هورمونی، آکنه و واکنش به برخی داروها ایجاد می‌شود، از بین می‌برد.

لایه برداری پوست با لیزر هالیوودی

با استفاده از یک لایه نازک کربن روی سطح پوست عمل می‌کند. لیزر روی سطح پوست زده می‌شود. ذرات کربن به طور فعال نور را قبل از مکش خلا به همراه سلول های آسیب دیده در لایه های بالایی پوست جذب می‌کنند.

تولید همزمان انرژی حرارتی باعث تحریک کلاژن و ایجاد ظاهری سالم می‌شود. ساختار پوست به وضوح تقویت شده و حتی منافذ باز تمیز و پاک می‌شود. این روش لایه برداری پوست صورت یک روش زیبایی نوظهور است که به دلیل غیر تهاجمی بودن و نتایج بارز آن بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

عوارض جانبی

عوارض جانبی مرتبط با روش لایه برداری پوست صورت کم است، زیرا این یک روش غیرتهاجمی است.

معمولا چند ساعت پس از درمان باعث قرمزی خفیف و احساس سوزن سوزن شدن در محل درمان می‌شود.

با این حال، عوارض به خودی خود از بین می‌روند.

آیا لیزر هالیوودی درد دارد؟

لیزر هالیوودی هیچ دردی ندارد. در طول این عمل، ممکن است احساس سوزن سوزن شدن و گرمای خفیفی روی پوست داشته باشیم، که طبیعی است در حالی که لیزر روی لایه نازک لایه‌برداری کربن کار می‌کند.

مراقبت‌های بعد از کربن تراپی

از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری نمایید

هر روز از ضد آفتاب SPF30+ استفاده کنید.

تا 48 ساعت از گرما یا تعریق زیاد خودداری کنید.

24 تا 48 ساعت پس از درمان نباید از هیچ محصول مراقبت از پوستی استفاده کنید

سلبریتی‌ها، به خصوص بزرگان هالیوود، به استفاده از لیزر کربن صورت قسم می‌خورند و گفته می‌شود که طرفداران این درمان هستند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید