Home مزونیدلینگ مزونیدلینگ ابرو

مزونیدلینگ ابرو

0
12723
مزونیدلینگ ابرو
مزونیدلینگ ابرو

مزونیدلینگ علاوه بر افزایش جوانی پوست، به تقویت و رشد موها کمک می‌کند و از ریزش آن‌ها جلوگیری می‌کند. این روش باعث افزایش تولید الاستین در موها می‌شود که بازسازی و تقویت آن‌ها می‌شود. در این مقاله به مزونیدلینگ ابرو می پردازیم. برای اطلاعات بیشتر، همراه ما باشید.

مزونیدلینگ ابرو چیست؟

مزونیدلینگ ابرو یک روش زیبایی است که از ترکیب دو تکنیک مزوتراپی و میکرونیدلینگ بهره می‌برد. از طریق این روش، کوکتل‌های مخصوص مزوتراپی، به عمق لایه‌های مزودرم فرستاده می‌شود تا درمان مورد نظر را در این لایه‌ها انجام دهد. در این روش، عمق نفوذ سوزن و تعداد سوراخ‌هایی که در واحد سطح ایجاد می‌شوند، تعیین‌کننده است. کوکتل‌های مخصوص مزوتراپی به صورت مکانیزه به عمق مورد نظر ارسال می‌شوند تا اثرات مورد انتظار را در لایه‌های مورد نیاز فراهم کنند.

فرآیند مزونیدلینگ ابرو به چه صورت است؟

در این روش، با استفاده از دستگاه‌های میکرونیدلینگ، منافذ فوق‌العاده ریزی به ابعاد میکروکانال روی پوست ایجاد می‌شود. این حفره‌ها به اندازه‌ای کوچک و سطحی هستند که هیچ اختلالی برای پوست ایجاد نمی‌کنند، اما باعث تحریک سیستم ایمنی و افزایش گردش خون در لایه‌های زیرین پوست می‌شوند. در عین حال، این میکروکانال‌های بسیار نازک به‌عنوان یک محیط مناسب برای جذب مواد مغذی مانند کوکتل‌های مواد تحریک کننده رشد مو عمل می‌کنند. این کوکتل از طریق میکروکانال‌ها به ریشه مو دسترسی پیدا کرده و به‌طور چشمگیری روی رشد مو تأثیر می‌گذارد. به‌طور کلی، سوزن‌زدن پوست (مزونیدلینگ) نه‌تنها برای درمان نازکی مو، ریزش مو، بلکه به منظور بهبود سفتی پوست سر نیز بسیار موثر است.

ماندگاری اثرات مزونیدلینگ ابرو

این روش یکی از راهکارهای دائمی برای شادابی پوست و حل مشکلات مو و پوست است. اما برای حفظ اثرات طولانی‌مدت این روش، رعایت دستورالعمل‌های پزشک پس از انجام درمان و تغییر در سبک زندگی و رژیم غذایی ضروری است. مزونیدلینگ با تحریک سلول‌های تولیدکننده کلاژن، مشکلات گوناگون پوستی را برطرف می‌کند. در واقع، افزایش سن و رژیم غذایی نامناسب می‌توانند تأثیر گذار بر روی نتایج این روش باشند. همچنین، نوع پوست هر فرد، شدت آسیب و عوامل وراثتی نیز تأثیرگذار بر ماندگاری نتایج مزونیدلینگ ابرو هستند.

مزونیدلینگ ابرو توسط فرشته پورشریعتی

برای انجام مزونیدلینگ ابرو ابتدا در مطب مشاوره می شوید و تمامی کوکتل هایی که در هنگام مزونیدلینگ استفاده می شود، به شما نشان داده می شود. 

مراقبت های بعد از مزونیدلینگ

  • بعد از انجام این روش حتما از نور مستقیم آفتاب دوری نمایید. نور آفتاب موجب لک شدن و ایجاد جای زخم می شود. همچنین گرما و اشعه ماورا بنفش پوست را تحریک می کند.
  • از فعالیت هایی که باعث تعریق زیاد می گردد خودداری کنید زیرا التهاب پوست افزایش می یابد.
  • حتما از کرم ترمیم کننده و ضدآفتاب طبق نظر پزشک استفاده نمایید.
  • زخم های ریزی که مزونیدلینگ ایجاد می کند طی 4 الی 7 روز بهبود می یابند.
  • دوره نقاهت به نوع و عارضه پوست بستگی دارد.
  • معمولا بعد از بهبودی قرمزی و تورم، پوسته پوسته شدن هم اتفاق می افتد.
  • 2 روز بعد از انجام مزونیدلینگ می توانید به تمامی فعالیت های روزانه خود بپردازید.
  • به پوست خود زمان استراحت بدهید.

برای رزرو نوبت مشاوره و یا انجام خدمات با شماره های ۰۲۱۲۲۲۴۷۸۱۹و ۰۹۱۲۰۴۶۴۰۴۲تماس بگیرید.

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here